Lukk
Bock*GRATIS FRAKT PÅ PAKKER OVER 999NOK Sidene mine
0 Totalt: 0 kr Til kassen

Vanlige spørsmål og svar

Hvordan handler jeg?

Når du finner en vare du vil kjøpe velger du antall og klikker på “kjøp” Din handlevogn oppdateres med varen du har lagt til. Vil du fortsette å handle klikker du rundt på siden og legger til varene du ønsker. DU kan hele tiden endre antall og ta bort varer direkte i din handlekurv. Når du er klar fortsetter du til kassen. Her kontrollerer du at din handlevogn stemmer, velger ønsket betalingsmetode og fyller i dine opplysninger. Klikk på fullfør bestilling - klart! Nå sendes din bestilling til oss og du får tilbake en ordrebekreftelse via e-post som en kvittering på at bestillingen er mottatt.

Levering

Hva koster frakten?

Fra 79 NOK og med fri frakt på bestillinger over 999 NOK som ikke krever hjemlevering. Ved bestilling av varer som ikke kan sendes som vanlig pakke, f.eks møbler så benytter vi PostNord Home Delivery som innebærer en fraktkostnad fra 595NOK avhengig av størrelsen. 

Hvor lang er leveringstiden?

Vi pakker dine varer så fort som mulig. Normal leveringstid er 5-7 arbeidsdager. Ved populære kampanjer og høytider kan leveringstiden bli noe lenger.

Hvordan leveres min bestilling?

Alle pakker sendes med PostNord til nærmeste avhentingssted. Du får en SMS når din pakke er klar for uthenting. For varer som må sendes på pall benyttes PostNord Home Delivery. Dette innebærer at du får varen hjemkjørt direkte til døren, også etter klokken 17.00 om ønskelig. Det tilkommer da en fraktkostnad på 498 NOK 

Hvor er min ordre?

Når ordren sendes får du en leveringsbekreftelse via e-post med din pakkes sporingsnummer. På PostNord sin hjemmeside kan du spore og følge din pakke.

Hva hender om jeg ikke henter ut min pakke?

Din pakke vil ligge klar til avhenting i 14 dager før det sendes tilbake til oss. For pakker som ikke hentes ut vil det debiteres en avgift på 300 NOK for å dekke frakt og håndteringskostnader.

Hvordan endrer eller kansellerer jeg min bestilling?

Kontakt vårt kundesenter omgående via mail om du vil endre noe på din bestilling. Ettersom vi pakker våre leveranser så snart vi har fått inn bestillingen er det ikke alltid mulig å endre bestillingen. Om ordren allerede er sendt gjelder våre standardvilkår for returer.

Hvorfor har jeg ikke fått alle varene?

Det forekommer iblant at lagersaldoen ikke stemte på produktet da du gjorde din bestilling. Vi restnoterer ingen produkter og varen kommer dermed senere. Du vil ikke bli belastet for produktet som eventuelt ikke sendes med de andre varene, vi debiterer kun for de produktene som faktisk er sendt.

 

Bytte & Retur

Hvor lenge har jeg åpent kjøp?

Du har en lovfestet angrerett i 14 dager fra du har tatt imot varen.

Hvordan bytter eller returnerer jeg en vare?

Ved bytte eller retur foregår det med PostNord tilbake til vårt lager, men du står selv for returfrakten.

Hva hender om en vare er skadet i transporten?

Kontakt vårt kundesenter via mail så hjelper de deg. Oppgi ordrenummer, reklamasjonsårsak og legg ved bilder på den skadde varen slik at vi lettere kan håndtere ditt ærende. Dette skal skje innen 1 dag etter du har mottatt varen.

Jeg har sendt tilbake mine varer, når får jeg mine penger?

Tilbakebetaling skjer innen 14 dager fra vi har tatt imot returen. Dimoda ansvarer ikke for leveranser som sendes tilbake til oss, så vi anbefaler at du sender din retur sporbar samt kontakter vårt kundesenter og gir beskjed om at din retur er på vei.

Sortiment & Priser

Er det samme sortiment og priser på dimoda.no som i våre butikker i Sverige?

Som regel er sortimentet og prisene de samme på web som i butikk, men avvikelser kan forekomme. Vi selger f.eks ikke godteri eller varer som er ulempelig å sende via post på web. Prisavvik kan forekomme, fremst på utgående produkter.  

Da jeg la en vare i handlekurven så fantes den, men da jeg kom til kassen var den sluttsolgt?

Varen reserveres til deg først ved bekreftet bestilling i kassen. I enkelte tilfeller kan det hende at en annen kunde har rukket å kjøpe den siste av den gjeldende varen, tross at den ligger i din handlekurv.

Kan jeg reservere en vare?

Nei, det kan du ikke. Men du kan se på produktet når vi får inn det på lager igjen.

 

Øvrige spørsmål

Hvor finnes dere butikker?

Vi har butikker i Sverige. Adresser og kontaktinformasjon til butikkene finner du her. 

Jeg har ett spørsmål jeg ikke finner svar på?

Du er alltid velkommen til å kontakte vårt kundesenter om du har spørsmål du ikke finner svar på.

Hvordan kontakter jeg dere?

Den enkleste måten å komme i kontakt med oss på er å sende en mail til vårt kundesenter. Angi ditt ordrenummer i mailen slik at de lettere kan hjelpe deg. Vår ambisjon er å svare på din mail innen 24 timer på hverdager. Du kan også kontakte oss via telefon på +46301-43395 mellom 9 og 15 på hverdager.